+48 502 122 257
biuro@joannahalaj.pl
§1 Postanowienia ogólne Sklep internetowy dostępny pod adresem joannahalaj.pl prowadzony jest przez: FUNDACJA INSTYTUT ZDROWIA PSYCHOSOMATYCZNEGO, ul. Mikołaja Kopernika 18A/11A, 35-002 Rzeszów, NIP: 8133861892, REGON: 388921311, KRS: 0000893088. Kontakt ze sklepem możliwy jest pod adresem e-mail: biuro@joannahalaj.pl oraz telefonicznie: 502 122 257. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, w tym składania zamówień, realizacji dostaw, płatności oraz prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy. §2 Oferta W sklepie internetowym dostępne są m.in. książki oraz inne produkty oferowane przez Fundację. Szczegółowe informacje dotyczące produktów, w tym ceny, podane są na stronie internetowej sklepu. §3 Zamówienia Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej joannahalaj.pl. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku podania błędnych danych przez Klienta lub braku możliwości realizacji z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy. §4 Płatności Dostępna forma płatności za zamówienia to system płatności elektronicznych PayNow. Brak opłacenia zamówienia w określonym czasie może skutkować anulowaniem zamówienia. §5 Dostawa Zamówienia dostarczane są wyłącznie na terenie Polski. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności produktu oraz wybranej formy dostawy. Koszty dostawy podane są podczas składania zamówienia. §6 Odstąpienie od umowy Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient powinien poinformować Sprzedawcę drogą mailową na adres biuro@joannahalaj.pl. Zwracany towar powinien być kompletny i nie nosić śladów użytkowania. Koszt zwrotu towaru ponosi Klient. §7 Reklamacje W przypadku stwierdzenia wad towaru Klient ma prawo do złożenia reklamacji. Reklamację należy zgłosić na adres e-mail biuro@joannahalaj.pl wraz z opisem wady oraz danymi kontaktowymi. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od ich otrzymania. §8 Dane osobowe Administratorem danych osobowych Klientów jest FUNDACJA INSTYTUT ZDROWIA PSYCHOSOMATYCZNEGO. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówień, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określone są w Polityce Prywatności dostępnej na stronie sklepu. §9 Postanowienia końcowe Regulamin obowiązuje od dnia 01.09.2025. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
Ta strona używa plików cookie, aby działała poprawnie i była dla Ciebie wygodna. Możesz zaakceptować wszystkie, odrzucić je lub wybrać własne ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.